Dobry Nauczyciel — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

photo

Nie chce tu bronic wyjatkowo Compala, ale wydaje mi sie, ze skoro producenci wysilili sie na nowa platforme, nowsza karte graficzna, calosc ma duzo wiecej pamieci i nawet na oko lepsze parametry, to chyba tylko po to, zeby byly lepsze od tych starszych. Ciezko mi uwierzyc, ze taki Acer bedzie mial lepsze parametry w grach... Wysuwacie tyle wnioskow na podstawie rzekomego jednego testu zamieszczonego gdziestam, wykonanego w nieznanych dokladnie parametrach..
Czytajac te posty od razu mam przed oczami obraz uzytkownikow 1,5-letnich Audi A4 TDI ktorzy zaciecie twierdza ze te auta pala im srednio 4,5 litra oleju na 100km...
Pozdrawiam!

Właśnie wybieram auto i walka toczy się między tymi dwoma modelami. Małe sprostowanie do testu, Lexus od 0-100 przyspiesza w 5.9s, a nie 6.5 jak napisane jest w teście. Jeśli chodzi o ekonomię to należało by podkreślić, że Lexus ma o 100KM więcej niż testowane Audi. Tą różnicę czuć najmocniej w naszych warunkach przy typowym wyprzedzaniu przy prędkościach 80-120km/h. Myślę, że warto dodać taki parametr w zestawieniu. To bardzo przydatne. Największe zastrzeżenia w Lexusie mam do bagażnika, jest mautki, a oprócz tego po naciśnięciu guzika nie otwiera się całkowice, a tylko się odblokowuje. Nawet w Passatach w pełni się otwiera. Stosunkowo niewielki zbiornik paliwa w Lexusie również jest drażniący. Myślę, że 80l powinno być dostępne chociaż jako opcja za dopłatą.


600 - 700Nm i 350 koni to tylko w ropie ;)
no taki byłby plan...Bardzo podobają mi się samochody Audi, a tam są fajne duże motorki TDi, które po chipie mają szansę zbliżyć się do tych parametrów :D


oj przesadzasz Dylu i to mocno w tym momencie. Przykład? VW Phaeton 4.2 335KM 430Nm którym miałem okazję się przejechać, 6.8s do setki (Ty pewnie też tyle masz +/- 0,1s), za to w zakresie 100-250km/h zrobi po prostu sieczkę z Civica. I to nie jest zwykly duży sedan, a limuzyna, która waży 2700kg. Audi A8 (to wcześniejsze np. z 2003 roku) z tym samym silnikiem kręci setkę w 6.3 sekundy, ale też waży prawie 300kg mniej.
nie, nie przesadzam...dla mnie 6.5s do setki to żadna rewelacja...mam to teraz :D takie auto musi setkę robić poniżej 6 sec :)

Sylwetka zwycięskiego Audi R10




Moc:650KM
Moment obrotowy:1100Nm
5.5 L all-aluminium bi-turbo 90° V12

Peugeot 908: przyszły zwycięzca?


Moc:700KM
Moment obrotowy:1200Nm
5.5 L HDi 100° V12

908 ma lepsze parametry - pozwoliły one na zdobycie pole position oraz pobić rekord toru z czasem 3:26.344 który jest zaledwie 5 sekung gorszy niż ten z roku 1989 czyli przed wprowadzeniem szykan na 6 km prostej. 100° pomiędzy cylindrami pozwala obniżyć środek ciężkości. Dal obu aut V-max szacuje się na około 340 km/h. Od samochodów z zamkniętym kokpitem (a od 2010r. tylko takie będą dopuszczane) wymaga się klimatyzacji. Jeśli do mają dodać samochód napędzany dieslem to tylko taki.

Precedensowy wyrok sądowy nakazujący sprzedaż luksusowego Jeepa Grand Cherokee 4.7, 240 KM 2001r. za kwotę 23,100 zł rozpoczął wielkie polowanie. Efekty ?

6 lutego zapadł wyrok w tej sprawie jasno stwierdzający, że "wygrana licytacja w internetowym serwisie aukcyjnym Allegro to umowa kupna-sprzedaży, ze wszystkimi konsekwencjami".

Polowanie rozpoczęte

Wystarczy zalogować się na serwis Allegro, włączyć filtr wyszukiwania w samochodach i ustawić w nim np. takie parametry: powyżej 2000r., cena do 5 000 zł, nie uszkodzone.

W efekcie tego nowy model VW Polo 1.2 12V został sprzedany za 35,90 zł http://allegro.pl/show_item.php?item=167068374)

Audi A6 Quattro 2000r. S-line - sprzedany za 47,50 zł http://allegro.pl/show_item.php?item=163718958

Właściciele pojazdów z pewnością łatwo nie oddadzą swoich aut po takich cenach. Sprawy zapewne trafią do sądu. Biorąc jednak za przykład sprawę Jeepa Grand Cherokee mają niewielkie szanse na uzyskanie większej ceny za przedmiot aukcji.

Źródło: hacking.pl


Nie zgadzam się.
Wtryski spokojnie wydolą tylko jak już wcześniej napisałem nie uda się na nich przekroczyć 355-360KM ale ustawienie na 310KM powinno być optymalne dla pracy wtryskwaczy (85 % wydajności).
Do wyścigów powinny wystarczyć do mocy ok.350KM
A jeżeli podajesz parametry wtrysków seryjnych w EVO to trzeba pamiętać że fabrycznie mają one zostawioną pewną rezerwę żeby działały w sposób bezawaryjny na powiedzmy 70% ich wydajności.
A dlaczego paliwa nie starcza po podkręceniu EVO- to proste
dlatego właśnie nie wybrałem tego auta do jazdy na codzień
czyli ze względu na spalanie rzędu 20-40litrów na 100km a jest to spowodowane paliwożernym napędem 4x4.
Spalanie swifta myślę że jest o połowę mniejsze i dlatego te wtryski spokojnie wystarczą ale do 350KM.
Dla przykładu podam że AUdi tt 225KM ma wtryski 380-tki i wydalają do max 320KM bo audi jest jednak oszczędniejsze od EVO jeżeli chodzi o zużycie paliwa.


Mariusz , zgadzam się ztym co piszesz w 100% , ale Radka nie interesuje moc 310 a raczej 350 km,więc wtryski do wymiany, i decyzja już zapadła ,Radek szuka 550cc , bo tak mu doradzono i słusznie( i nie byliśmy to my.)

Co do Centry nie jestem przekonany, chyba, że coś mocno poprawili w technologii.
Kiedyś 2, max 3 zimy i złom. Zdarzało się, że jedna i jazdy z reklamacją.
Koledzy na forum polecają firmę Banner [nie znam z autopsji], a ja Akumę.
Akuma to czeska firma dostarczająca akumulatory na pierwszy montaż do VW i Audi.
W Golfie służy już 5 sezonów zimowych i jest nadal w dobrej kondycji.

W kwestii parametrów - im lepsze, tym lepiej.
Choć nie ma co przesadzać. Chyba, że będziesz korzystał na postoju z laptopa, lodówki, czy innych odbiorników lub mieszkasz w okolicach koła podbiegunowego.

Nie wierz w brednie o niedoładowaniu aku spowodowanym zbyt dużą jego pojemnością.
Nasze alternatory potrafią wyprodukować ponad 100 A prądu, a to z zapasem wystarczy do zasilenia wszystkich odbiorników i ładowania akumulatora ponad 500 Ah.

komornickii, smarowany to chyba zawsze jest poprzez odmę od silnika, a tak to raczej nic nie ma wspólnego gaz do rozdzielacza, bo to co napisałeś to przy przebiegach rzędu 100 tys. i więcej już dawno samochód nie chodziłby na benzynie. Zresztą z tego co widać zasada działania jest taka że górą przez wtryski idzie benzyna a dołem przez przepustnicę idzie powietrze więc jak na czas jazdy na gazie góra jest odłączana to co ma się tam zepsuć?? Zresztą układ ke-jetronic montowany jest także w audi, fordzie i vw i na forum też wystarczy poczytać że te auta chodzą na gazie jeśli użytkownik przestrzega eksploatacji gazu. Jestem osobą gdzie przeszkadza mi jak auto nie chodzi idealnie, a moje autka zawsze chodzą idealnie czy to na gazie czy na benzynie. Na forum audi często można poczytać takie same problemy ludzie mają jak my ale wynika to tylko z niewiedzy gaziarzy, potem można doczytać jak ta sama osoba przysiadła do lektur, trochę poczytała i sama teraz ustawia instalacje gazowe i autko chodzi bez problemu przez 3 lata to chyba coś świadczy. Ja sam ustawiam swoją instalację i od 6 lat żadnych problemów, pomijając fakt wymiany co jakiś czas jakąś część elektryczną (czujnik załączania wentylatora/elektroniczną jednostkę sterującą) bądź elementy zawieszenia czy rzeczy eksploatacyjne. no i to co mogę szczerze powiedzieć moje autko ma lepsze parametry i lepiej chodzi jak co niektórych auta bez gazu a z opowieści co niektórych na forum już nie powinienem jeździć tym samochodem po 6 latach

I czegos takiego szukalem na ten temat
Jedno mi sie bardzo podoba skrzynia 02E ma ograniczenie 325Nm biorac pod uwage ze silnik ma zapowiadane 320Nm i ma maly gifcik i ma np ok. 360Nm istnieje mozliwosc bezpiecznego podnoszenia parametrow silnika. Audi w wersji 3.2 lecz quatro ma moment ten sam ale moc o blisko 100KM wyzsza od diesla. Wiec sadze ze jedyna zapora bedzie moment obrotowy.
Czy parametry 170KM/400Nm beda znosne dla tej skrzynki


I czegos takiego szukalem na ten temat
Jedno mi sie bardzo podoba skrzynia 02E ma ograniczenie 325Nm biorac pod uwage ze silnik ma zapowiadane 320Nm i ma maly gifcik i ma np ok. 360Nm istnieje mozliwosc bezpiecznego podnoszenia parametrow silnika. Audi w wersji 3.2 lecz quatro ma moment ten sam ale moc o blisko 100KM wyzsza od diesla. Wiec sadze ze jedyna zapora bedzie moment obrotowy.
Czy parametry 170KM/400Nm beda znosne dla tej skrzynki


chyba zwariowałeś....ktoś kto ma taka skrzynie na pokładzie może podjechać do mojej firmy....ale tylko na pogawędkę


jako jedyny ma atest WV, Audi, BMW, Opla, Forda i paru innych marek
Lotos Syntetic (swoją drogą ciekawe w jakim języku ta nazwa Syntetic) ma atesty: MB 229.3, BMW LongLife-98 Oils, PORSCHE, VW 502.00/505.00 wyd. 01/97, OPEL GM-LL-B-025
Lotos Semisyntetic MB 229.1, VW 505.00
I długo możnaby tak jeszcze wymieniać. Nie warto wierzyć reklamie.
Jako ciekawostkę wstawię porónanie dwóch półsyntetyków jednego bardzo znanej marki, drugiego raczej mało znanej

Typowe dane analityczne
Klasa SAE 10W-40
Lepkość, cp przy -20°C 3330
Lepkość przy 40°C, cSt 95,5
Lepkość przy 100°C, cSt 14,4
Wskaźnik lepkości (VI) 156
Punkt krzepnięcia -34°C
Punkt zapłonu 210°C
Ciężar właściwy 0,872
Specyfikacje/Akceptacje
API SL-CF
ACEA A3/B3-04
DaimlerChrysler 229.1
VW 505.00



Specyfikacje i Normy:
Klasa lepkości wg SAE: 10W-40
Kategoria jakości wg API: SJ/CF-4/CF
Warunki Techniczne WT-385/05
Spełnia wymagania: ACEA: A3/B3/B4
MB 229.1/228.1, VW 501.01/505.00, BMW Special Oil, Porsche Oil
Lepkość kinematyczna w 100 °C, mm2/s 14,0
Wskaźnik lepkości 148
Lepkość strukturalna w -30°C, mPa•s 3300
Liczba zasadowa (TBN), mgKOH/g 9,0
Temperatura płynięcia, °C -35
Temperatura zapłonu, °C 215

Tłustym drukiem zaznaczone te same normy producentów samochodów.
Co mnie zdziwiło oleje Platinum (czyli Orlen) mają bardzo dobre parametry.

Chcesz powiedzieć że Uno Turbo ma poniżej 5.6 s do 100 ? tym bardziej biorąc że podana przez Ciebie s4 jest autem kilkuletnim w przeciwieństwie do uno. Brat jeździ s4 4.2 344 kucyków z 2003 roku. Próbowałem się z nim moim sejem 1.2 16v 86 z skrzynką sportasiową, sc wyprute praktycznie w środku. Wynik- zapewne taki sam jak bym ja sprawdzał się z seryjnym SC VAN....

Na podstawie tej stronki

ttp://www.v10.pl/narzedzi...ne,audi,a4.html

wyszukałem że a4 z 1.8 miały od 120 do 187 kucyków wiec przy choćby tych 60 kucykach miałeś raczej mało do powiedzenia. Uwierz więc raczej w wersje że kierownik audi pewnie nie wiedział że jest Twoim rywalem w sprincie hehe albo miał ostrego trupa nie trzymającego parametrów.