Dobry Nauczyciel — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

photo

Problem z turbiną: 2.0 TDI przy 70 000 km
  witam serdecznie jestem nowy i zarejestrowalem sie z tego wzgledu bo mam problem z turbiną w audi A4 b7 2.0 tdi!! moze zaczne tak mam przejechane prawie 70 tyś. po kazdej ostrej jezdzie chlodze turbine przed zgaszeniem, nie katuje go na zimnym tzn nie przekraczam 2.5 tyś. obr., i sprawa tego rodzaju od jakis 8 tys, turbina zaczela mi przerywac w poczatkowej fazie obrotow to jest przy 1.700 obr.min. i to przy lekkim wcisnieciu pedala gazu przy mocniejszym efektu przerywania nie ma , ciekawe zjawisko zaczelo mi sie przy tym dziac i to na zmiane mrugaja mi swiatla to sie jakis ksenon wylaczy na momet i siawiatla do jazdy dziennej mrugną lub to zjawisko mija i zaczyna mi turbo przerywac to sie dzieje na zmiane albo jedna sie powtarzac albo drugie! nie wiem co robic w serwisie zadnych bledow nie widza i problemu nie ma nie umieja mi na to poradzic! aha silnik ciagle bierze mi olej i to znacznie jakis litr na 10tys!!

Cytat:
Mój ojciec miał tak w audi a4 tdi przerywał przy obrotach 1900 winą były świece nie wiem jak w fordach... ale warto to sprawdzić.

pozdrawiam
Świece w dieslu działają tylko przy rozruchu i ewentualnie tuż po nim aby coś tam dogrzać, ale w czasie jazdy już nie wiec teoretycznie nie powinny mieć żadnego wpływy na przerywanie podczas jazdy.