Dobry Nauczyciel — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

photo

[quote="sparkson"]To super! a jaka jest najefektywniejsza forma tuningu w przypadku skuterów? [/quote]


najefektywniejsza formą jest Airbrush i taką Ci polecam Very Happy

co do tuningu mechanicznego, to zdecydowanie [b]odradzam Ci zakup[/b] skutera po to by go tunningować, jeśli są dostępne modele mocniejsze seryjnie na rynku. Co innego jak już posiadasz skuter i ma się do niego sentyment, lub inne czynniki wpływające, że warto się pobawić w tunning. Możliwości tuningu są bardzo ograniczone zwłaszcza dla silnika bez turbo i szybko się dochodzi do chwili w której się stwierdza iż to wszystko to rzeźbienie w g.... i wtedy lawinowo rosną koszty, aby cokolwiek zrobić. Ile chcesz wydać na tunning 5tyś - 8 tyś, 10 tyś ?, bo z 1-2tyś zł to chyba tylko śrubę zmienisz. Lepiej od razu sprawdź w używkach ile drożej kosztuje model mocniejszy bo różnica w cenie może będzie mniejsza niż koszt tunningu.

[quote="sparkson"] Czy jest to *** jak w samochodach? [/quote]
*** jest duża

dla przykładu

Audi A4 2004

2.0 130KM - 32tyś zł
1.8T 163KM - 35tyś zł

Wiesz ile kosztuje podniesienie mocy o 33KM w modelu 2.0 ?. Osiągniecie mocy 190KM w 1.8T to ok. 1-1,5tyś zł. A w modelu 2.0 pewnie z 10tyś

[quote="mdzalewscy"][quote="sparkson"]To super! a jaka jest najefektywniejsza forma tuningu w przypadku skuterów? [/quote]


najefektywniejsza formą jest Airbrush i taką Ci polecam Very Happy

co do tuningu mechanicznego, to zdecydowanie [b]odradzam Ci zakup[/b] skutera po to by go tunningować, jeśli są dostępne modele mocniejsze seryjnie na rynku. Co innego jak już posiadasz skuter i ma się do niego sentyment, lub inne czynniki wpływające, że warto się pobawić w tunning. Możliwości tuningu są bardzo ograniczone zwłaszcza dla silnika bez turbo i szybko się dochodzi do chwili w której się stwierdza iż to wszystko to rzeźbienie w g.... i wtedy lawinowo rosną koszty, aby cokolwiek zrobić. Ile chcesz wydać na tunning 5tyś - 8 tyś, 10 tyś ?, bo z 1-2tyś zł to chyba tylko śrubę zmienisz. Lepiej od razu sprawdź w używkach ile drożej kosztuje model mocniejszy bo różnica w cenie może będzie mniejsza niż koszt tunningu.

[quote="sparkson"] Czy jest to *** jak w samochodach? [/quote]
*** jest duża

dla przykładu

Audi A4 2004

2.0 130KM - 32tyś zł
1.8T 163KM - 35tyś zł

Wiesz ile kosztuje podniesienie mocy o 33KM w modelu 2.0 ?. Osiągniecie mocy 190KM w 1.8T to ok. 1-1,5tyś zł. A w modelu 2.0 pewnie z 10tyś[/quote]

Powiedzmy że jest to skuter w przypadku którego warto się pobawić w tuning. Jak wygląda kwestia zmiany śruby, tzn co ona tak naprawde zmieni?

Jaka powinna być cena rynkowa skutera Ultra LX z 2007 roku ok 50 mg?

Witam! wszystkich miłosników audi i ruszam od razu z grubej rury:).Narazie nie jeżdze audi ale mam zamiar kupic w przeciągu miesiąca Audi A4 1.8T.Jest to piękny samochód:] jednak jak w swiecie nie jest idealne i ma swoje minusy tak więc chciałbym się dowiedzieć jakie są minusy tych modeli Audi ile palą ,na co zwracać uwagę przy zakupie,itd...Od znajomego słyszałem że Audi A4 ma przednie zawieszenie aluminiowe i łatwo się zużywa,szczególnie na polskich drogach:/ .Jeszcze nie mam takiego auta ale już mam zaplanowane przeróbki:) .Dotychczasowym aucie również conieco przerobiłem,lubie tuning:)Dodam że to miałby być rocznik1996...1999.Pozdrawiam!!


Wlasnie, Uszaty można poznac twoje zdanie na temat audi a4 1.8T? Bardzo będe wscipski pytając dlaczego rozstałeś się z tym wozem na rzecz puga? Jak oceniasz awaryjnosc egzemplaza z ktorym miales stycznosc, jak wyglada sprawa ogolnego komfortu jazdy.
Ja miałem tak jak Masło mówi 1,9 TDi. Ogólny komfort jazdy na wysokim poziomie, zreszta sama marka Audi zobowiązuje. Mimo, że mój egzemplarz miał ponad 250tys km nic sie nie tłukło itp.
Jeżeli chodzi o awarie, to wymianiałem skrzynie (ale raczej to wina mojej jazdy), poduszki pod silnikiem (raczej też), panel Climatronica (wiem, ze to częsta awaria) i miałem zatartą sprężarkę klimy. Ogólnie mogę polecić to auto
Rozstałem się z autem ze względy na słabą moc i denerwujący klekot pod maską Ze ściganiem nie miało wiele wspólnego, choć fajnie można było polatać bokami

Silnik 1,8T jest dość mocny i podatny na tuning. Osobiście nie wiem jak z jego awaryjnością, ale słyszałem o nim same dobre opinie. Może to być dobra opcja Komfortowe, ładne auto i spora moc

Tez czytam motor i zgadzam sie z Toba w 100%, ze to bardzo dobra gazeta. A jesli chodzi o uzytkownika matura, to przeslanie jego postow zrozumialem, az za dobrze. Zirytowalo mnie to, iz chce, aby zlikwidowali cos czego i tak nie czyta. I pytam sie po co? Wydaje mi sie, ze z czystej zlosliwosci. Wiec jak juz mowilem, troche zrozumienia. A jesli chodzi o polski tuning, to nie wiem, czy byles na jakims porzadnym zlocie, takim jak chocby King of Europe. Wnioskuje, ze nie, bo mam wrazenie, ze mowisz o tzw. wiejskim tuningu. Niestety trafiaja sie i przebudowy maluchów na komponentach z reala, albo własnie z castoramy. Ale nie po czyms takim osadza sie cala scene tuningowa. Ja mówię o tuningu profesjonalnym. I uważam, że Polska pod tym względem ma wiele samochodow, ktorymi może się pochwalic w swiecie.
GT nr.100: Volkswagen Polo z AGTuning, bordowy Peugeot 206
GT nr.101: zielony nissan 200SX s14, blękitna Honda Civic coupe, Audi rs6, czarne BMW E30 325i,
GT nr.102: Audi A4 z AGTuning, Volkswagen Jetta 1.8T, srebrna Honda Civic, Volswagen Golf I,
hmm, co jeszcze? Nissan 300ZX Yakuza, Chrysler Sebring AGT, Warszawa Lowrider, Volkswagen Corrado z HOT-a
A z mechanicznych ciekawą przeróbką jest np. Nissan Primera P10, Fiat Coupe, Honda CRX Promotor, 1200KM Supra, BMW 335i E30, Subaru Impreza Lotos, Audi 200 V10 TDI, Audi S4 VTG Killer, Audi S2, nawet Fiat Seicento 1,2 Turbo

i wiele, wiele innych przeróbek na swiatowym poziomie, ktorych wlasciciele raczej nie zaopatrzali sie w castoramie... A te szpachlexy, o ktorych mowisz, owszem jezdza po Polsce (niestety), ale to nie nazywa sie prawdziwy tuning, tylko wiejska przerobka. Przykro mi, ze po czyms takim osadzasz cala scene tuningowa w Polsce.

P.S: to prawda, kazdy moze miec swoje zdanie, ale ja nawet jakby mi sie motor nie podobal, nie napisalbym: "co to za shit, chcialbym, zeby to zlikwidowali." Bo ja wychodze z tego zalozenia, ktos kupuje, ja nie, bo mi sie nie podoba, ale jak sie komus podoba to niech sobie kupuje. Owszem mozna wyrazic swoje zdanie, ale tak jak juz pisalem, nie mowic, zeby ktos cos likwidowal, zresztą temat jest o zupelnie czym innym, wiec skonczmy sie klocic o tuning, bo i tak nie dojdziemy do porozumienia.

Pozdrawiam

table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" align="center"> Hubeeert napisał:
Dla Twojej informacji. Silniki 4G9x są aluminiowe. Nawet silnik 4G93T z Lacera GSR Turbo taki był. Po podniesieniu mocy najpierw padały w tym silniku korbowody (urywały się) przy około 250KM robiąc śliczne dziury w bloku. Po wymianie korbowodów rozlatywał się blok.(około 300KM raczej 280 niż 300) Twoja niewiedza nie tłumaczy tego, że materiały na temat tuningu tych silników praktycznie nie są dostępne. Nikt ich raczej nie podkręca. Bo to nieopłacalne. To nie Honda. A MIVEC 4G92 z CA0 - ja bym unikał, ze względu na problemy z systemem MIVEC właśnie w tych silnikach montowanych w CA0. CJ0 juz tych problemów nie ma.

tak są aluminiowe, jak większość silników japońskich w tym czasie.
pisałem o soft turbo na 180km, że to może być mit że strzelają bebechy. ty piszesz o 250km. więc nie rozumiem z czym do mnie bijesz....? (pomijam już fakt, że nie sama moc decyduje o tym kiedy coś strzeli, tylko w dużej mierze przebieg tej mocy i momentu i wielkość laga)
o 300km pisałem że to już grube przeróbki muszą być.
np wzmocnienie bloku (tak takie rzeczy się robi. jesteś expert i zjdałeś wszystkie tuningowe rozumy więc pewnie o tym wiesz - np najmocniejsze 1,8t audi A4 w polsce miało wzmacniany blok specjalną "klatką" bo zaczynał się skręcać.)
o mivecu napisałem że: "nie do końca może być łatwa modyfikacja takiego silnika" z racji zmiennych faz. więc powtarzasz po mnie.

Hubeeert napisał:
Twoja odpowiedź jest śmieszna. Nie dość, że nie wiesz o czym mówisz (co sam przyznajesz), ale dodatkowo bijesz pianę.
Otóż nie. Skrzynia z 1.3 długo nie pociągnie z 4G93 DOHC. Pod warunkiem, że jakimś cudem da się ją do tego silnika podłączyć.
czy ty masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
napisałem, że "skrzynia nie koniecznie bedzie wymagać wymiany" a "nie koniecznie" nie znaczy "nie wymaga wymiany" rozumiesz tą drobną różnicę?
do tego napisałem najważniejsze w tym zdaniu, że "nie wiem jak jest w colcie" więc dałem tylko przykład że tak może być, a nie że tak jest!

więc może następnym razem napisz po prostu "nie taka skrzynia nie pasuje i nie wytrzyma" a nie czepiaj się każdego słówka pisząc przy okazji nie na temat, bo wiele nie wniosłeś w tej wypowiedzi nabijając posta.
_________________
PIASKOWANIE w dobrej cenie

CAO 1.6 93' - http://www.coltmania.fora...r-1-6,1446.html