Dobry Nauczyciel — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

photo

zdaje sobie sprawe z tego iz temat ten byl juz poruszany ale mam cholerny problem z ta kontrolka
zaczne od tego iz w kwietniu podczas przegladu byl wymieniany olej i kontrolka swieci mi nieprzerwanie...po minucie od ruszenia zalacza sie i swieci non-stop-- pojechalem zatem na komputer gdzie nie wykazalo zadnego bledu i skierowano mnie do mechanika na sprawdzenie cisnienia oleju co tez uczynilem
o dziwo cisnienie oleju bylo takie jak byc powinno wiec mechanik stwierdzil ze to napewno czujnik jest zepsuty i wymienil go na nowy
niestety problem z zaswiecaniem sie kontrolki cisnienia oleju nie zniknal
czy ktos wie co moze byc? gdzie jest problem?
mechanikowi rece opadly bo nie wiedzial co jest grane a czekala mnie daleka podroz gdyz mieszkam w angli i mialem obawy ale przez cala droge autko chodzilo jak zyleta i do dzis to robi....tylko ta kontrolka wciaz swieci
prosze o pomoc bo nie wiem co dalej mam robic by zlikwidowac ten problem
z gory dziekuje forumowiczom za pomoc!!!
p.s. mam audi a6 1.8T z 2000 roku

witam wszystkich!posiadam audi a6 1.8t 97rok!mam problem z ustaleniem usterki!chodzi o to ze nie dziala mi jeden gar!nie daje mi iskry na 2 cylinder i nie dzial mi wtrysk paliwa tez 2<ten sam>sprawdzilem swiece cewki i sa dobre!prosze o jakies porady bo nie wiem co mam robic nie wiem gdzie jest problem dodam ze stalo sie to nagle podczas jazdy zavczymalem sie i gry ruszalem juz nie palil dobrze!z gory dzieki za rady!!!pozdrawaim!aha dodam jeszcze ze 3 mechanikow uwaza ze moze to byc problem z komputerem sterownikiem!jezeli to prawada czy mozna to jakos sprawidzi albo naprawic!


Stosuj tagi.

Witam serdecznie!
Mam pytanie, czy problem z odma i ezektorem dotyczy rowniez Audi A6 z silnikiem 1.8T.(prawdopodobnie dotyczy-tak mysle).Koledzy wypowiadajacy sie na ten temat posiadaja inne pojemnosci silnikow, wiec stad moje pytanie.
Czytajac to forum, przeprowadzilem tescik z kartka papieru...no i coz dmucha troche.
Wdzieczny bede za odpowiedz.


Kristoff
PS. Sorry ale nie posiadam polskiej czcionki w komputerze.

Witam wszystkich! Wiem, ze ten blad juz byl omawiany ale pozwolcie, ze wyjasnie. Po podlaczeniu do komputera pokazywany jest blad 01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75. Natomiast objawy w audi A6 1.8T benzyna, sa nastepujace (nie wiem czy ma to zwiazek z tym bledem) Po odpaleniu silnika odglas jest taki jakby to byl disel, slychac glosny dzwiek klekoczacego plastiku, ktory ustaje po przekroczeniu 2500 obrotow. Trudno jest zlokalizowac skad dochodzi ten odglos, (nieprecyzyjnie mowic jest to w silniku lub kolo silnika) Jeden mechanik powiedzial, ze moze to byc peknieta rolka napinacza paska rozrzadu, drugi ze to jest turbina. Czy ktos mial taki przypadek lub wie co to moze byc?? Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Nie chce placic z awymiane rozrzadu jesli to nie pomoze. Czy mozna jakos sprawdzic co jest tego przyczyna i czy ten blad ma cos wspolnego z opisanymi objawami.
Pozdrawiam Przemek

Witam wszystkich. Mam taki problem: tylna szyba od strony kierowcy w ogóle nie działa, ani z konsoli w drzwiach kierowcy, ani z kluczyka ani z samego przycisku w tych drzwiach. Kolejny problem w tych tylnych drzwiach od strony kierowcy jest taki, że światełko to czerwone nie świeci i nie wyświetla na komputerze otwarcia drzwi. Tylko gdy je delikatnie otworze, tak na 5 cm to światełko miga, a jak otworzę bardziej to nie świeci. Ten sam problem z tym światełkiem mam w przednich drzwiach od strony pasażera. Proszę o pomoc...

witam wiem że to forum A6 ale na forum A4 nikt mi nie pomógł więc szukam pomocy u was

posiadam audi a4 z silnikiem 1,8T AEB mam problem z odpaleniem silnika!
opisze co się stało!
rano wstałem by przestawić auto w inne miejsce i było wszystko w porządku silniki odpalił a po 2 godz jak chciałem jechać autem odpalił i nagle zgasł i od tego czasu już nie zapalił!
sprawdzałem iskre i jest tylko na pierwszym cylindrze i na ostatnim się na chwile pojawił i znikła!
co może być przyczyną?
cewki są sprawne,moduł zapłonowy też, komputer przekładałem i to samo!

czy jak by padł czujnik położenia wału to była by jakaś iskra jak w moim przypadku czy byłby jej całkowity brak na wszystkich cylindrach?
VAG nie pokazuje żadnych błędów

proszę o odpowiedz

zgłoś do

Witam.

Audi A6 1.8T Quattro 110KW APU
Komputer: STAG-4
Reduktor: RED-1 KME Silver/Vt 270KM
Wtryski: VALTEK (Red)

Problem wygląda następująco:
Na LPG przejechałem ok 18000 km. Po wciśnięciu pedału gazu do końca auto przyspiesza nierówno, lekko poszarpuje niezaleznie od biegu, najbardziej wyczówalne jest to w dolnym zakresie obrotów od 1700 - 2800. Jadąc na 4 lub 5 biegu po wciśnięciu pedału gazu w tym zakresie obrotów dodatkowo można wyczuc drgania silnika. Podczas postoju widać delikatne falowanie obrotów, a spaliny wydobywające się z układu wylotowego tak jakby były wypluwane. Wyżej wymienione objawy momentami były tak silne że uniemożliwiały przyspieszanie Po wizycie u gazownika i regulacji w więkrzym stopniu ustąpiły jednak nie do końca, a po 2 tygodniach mam odczucie jakby znów powolij zaczynały się nasilać.
Na benzynie OK.
Spalanie: trasa 11,5 L, miasto 15 L (jazda dynamiczna, ale nie przekraczam 4000 rpm)
Przeczytałem juz kilka tematów na różnych forach, z których wynikło że listwa wtryskowa firmy VALTEK nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Prosiłbym o wyrażenie opinii odnośnie mojej konfiguracji i problemie.

Z góry dziękuje za odpowiedzi

Pozdrawiam

Witam
Mam pytanie
Mam Audi a6 1.8T 150km AEB
Mam założoną turbinę od wersji 1.8T 180Km podobno ma trochę większy wirnik
Podobno trzeba przestawić na komputerze dawkę powietrza
Czy będzie różnica na taj turbinie z 180km od turbiny z 150km????
Z góry dzięki


Witam
Mam pytanie
Mam Audi a6 1.8T 150km AEB
Mam założoną turbinę od wersji 1.8T 180Km podobno ma trochę większy wirnik
Podobno trzeba przestawić na komputerze dawkę powietrza
Czy będzie różnica na taj turbinie z 180km od turbiny z 150km????
Z góry dzięki


nie wiem jakie tam są turbiny w 150 i 180KM ale obawiam sie ze moze byc to dalej K03 wiec zysku wielkiego raczej nei bedzie... ja bym proponował wstawic turbo K04 z audi TT lub S3 gdzie seryjnie jest 225KM z 1,8T. Wtedy zrobic program i mocy na 100% przybedzie i to znacznie

/pozdrawiam

Witam wszystkich...
Mam problem z audi A6, 2001 r., 1.8t automat..
Mianowicie 3 dni temu gdy odpalilem auto nie chciala zapalic mi sie lampka kontrolna od skrzyni biegow.Gdy chcialem ruszyc zgasl mi silnik i do tej pory sie nie chce auto odpalic. Kontrolka tak jak juz wczesniej napisalem nie pali sie od skrzyni. Auto stoi na dworze pod chalupa na sylwestra planuje wyjechac do rodziny do Anglii. Jak tego nie zrobie to wyjdzie lipa bo zastepczego auta niestety nie posiadam.
Doradzcie co moze byc przyczyna tej usterki. Czy padl komputer skrzyni biegow czy moze to zalezy od czegos innego?
Dziekuje z gory za informacje i pozdrawiam

witam wszystkich, a wiec sprawa wygląda tak, mam Audi A6 C5 1.8T w automacie, skrzynia działa na każdej opcji PRND432 i wszystko jest ok, w momencie gdy przełączam na tiptronic nie ma zadnej reakcji i cały czas jedzie na ja Drivie, nie reaguje ja ruszanie drążkiem w przód i tył, był podłączony komputer i nie pokazuje żadnysz uszkodzeń i błędów, rozegrałem drążek do bebechów ale wygląda na to ze wszystko jest tam ok, jeśli ktoś wie w czym może tkwić problem to prosze o propozycje i z góry dzieki

to może ktoś mi pomoże wywala mi błędy :16706.P0322 czyjnik kata obrotu wału korbowego g28 brak sygnału i 17987,p1579 jednostka sterująca przepustnicą nastawy podstawowe j338.
dodam że auto jest po zmianie silnika od audi a6 1.8t awt pali sie lamka EPC silnik ładnie kręci ale nie chce odpalić. Nie wiem czy to ma związek z tymi błedami ale wtryskiwacze nie leją paliwa dochodzi do wtrysków ale z nich nie leci. co do przepustnicy próbowałem adaptaciji ale nie idzie wywala błąd i to wszystko.
komputer został orginalny od passata.

panowiem mam pytanie po raz trzeci zapaliła mi sie kontrolka od poduszki wczesniej poprostu podjechalem zeby mi to zgasili ale ile razy to mozna podjerzdzac i gasic w komputerze pokazuje ze to boczna od kierowcy morze miał ktos juz taki problem

Mam nadzieje ze nie bede zlinczowany ale nurtuje mnie kilka pytan - moze mi je rozwiejecie

1. Jak sie ma taki leon 150KM 1.9tdi do wersji benzynowej 180KM ? Szczegolnie mnie interesuja osiagi vmax i 0-100km/h. Jaka duza roznica po czipowaniu 150KM leona i wystrojenie go na 180-190KM ?

2.Spalanie. Jak ze spalaniem w silniku 1.9TDI takim 150 konnym? Np. Audi A6 2.5tdi spali maxymalnie 9-10 litrow [ale tam wieksza buda i silnik w ukladzie V6] a takie leos 1.9tdi 150KM? Napewno w trasie zejdzie do 5 litrow przy jezdzie z predkoscia 90km/h Ale realnie?
w miescie i w trasie

3. Jak jest w wnetrzu leosia? Bo to plyta podlogowa audi a3 min. Ja obecnie ujezdzam A3 1.8T 150KM - mam felge 17` i zawias nizszy o 40mm i denerwuja od czasu do czasu trzeszczace plastiki - jak wieksza dziura czy cos. W leosiu to samo?


4. Czy leony przechodzily jakis lifting ? Np. A3 przechodzila w `01 [min wnetrze jest ladniejsze nowe lampy]

5.Wychodzily leony fabrycznie na xenonach? Jakies specjalne wersje sportowe? W A3 jest S3 a w seacie? to jest cupra tak?

6. Jest jakis komputer pokladowy? Odpowiednich FISA w audi ?

7. Widze ze model 150KM w dizlu ma 6 biegow - jak to sie ma przelozenia ? Przy ile obrotach odcina?
U mnie obecnie 6.5 tys przy ~110km/h i odciencie..

Od ktorego roku produkowane byly wersje 150KM?
Na Allegro widze tylko dwa:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66162650
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=64991286


A moze ktos mial okazje jezdzic A3 1.8T 150KM i leonem 1.9tdi 150KM ? Jaka roznica? Wiadomo ze dizel ma ogromy moment i startuje od poczatku obrotow a benzyna lapie pozniej.

To chyba tyyle
Ujezdzam A3 od niedawna a leon tez jest ciekawym samochodem ...
i tak jak min. leos silnik jest poprzecznie
Notabene moja A3 na lpg, a jezdzi idealnie.