Snack blocks.

photo

Temat: Rasizm, Ksenofobia, Homofobia, Antysemityzm i inne-dlaczego?
...Polski; i wiem, na przykład, że pierwszego homoseksualistę to Rosjanie tu wprowadzili, a ten potem zrobił więcej. A że też jestem tolerancyjny, to ograniczam się do nie lubienia właśnie tylko Ruskich i homoseksualistów. Do żydów, np. nic nie mam, bo przecież to ich do komór gazowych ładowano, a nie oni nas - więc w sumie nic złego nam nie zrobili. Mi tylko chodziło o to, że rodzic, któremu dziecko wyrasta na homoseksualisty, czy też wraca do domu z Ruską dziewczyną, to rodzic który popełnił poważny błąd wychowawczy, i o ile pomysł z załatwieniem niedobrego syna i jego
Źródło: transformery.pl/forum/viewtopic.php?t=1134



Temat: Która fajniejsza tydzień II runda 1
jest takie powiedzenie że wszystkie hiszpanki mają wąsy a znowu ruskie dziewczyny ponoć najlepiej sie walą w więc ANNAL
Źródło: lazio.nstrefa.pl/forum/viewtopic.php?t=840


Temat: KRONIKA POLSKA - Gall Anonim
...Władysław i kochał go miłością ojcowską jakby [własnego] syna. Sam zaś chłopiec istotnie przewyższał wszystkich zarówno Węgrów, jak Polaków szlachetnymi obyczajami i pięknością i zwracał na siebie uwagę wszystkich jawnymi dowodami, pozwalającymi wróżyć mu przyszłe panowanie. Stąd stryj jego, książę Władysław, postanowił wezwać chłopca - pod złą wróżbą - z powrotem do Polski i ożenić go - na próżno, niestety - z ruską dziewczyną. Żonaty więc młodzieniaszek, gołowąsy a piękny, tak właściwie i tak rozumnie postępował, tak przestrzegał starego obyczaju przodków, że cały kraj z niezwykłym uczuciem upodobał go sobie. Lecz wrogi pomyślności śmiertelnych los w boleść zamienił wesele i w kwiecie wieku przeciął nadzieję [pokładaną w] jego zacności. Powiadają mianowicie, że jacyś wrogowie z obawy, by krzywdy ojca nie pomścił,...
Źródło: historiapolski.eu/viewtopic.php?t=171


Temat: Nowa żona Putina....Alina Kabajewa
ogolnie ruskie dziewczyny sa ladne i maja "to cos"
Źródło: forum.hard-core.pl/viewtopic.php?t=23291


Temat: Lublin dla Zagranicznych Studentów
...Wisły, bez problemu można dojechać autobusem miejskim nad Bałtyk, w mieście jest zielono i jest dużo parków, jest także ładne jezioro. Do tego miasta przyjeżdża dużo turystów z Anglii na wieczory kawalerskie itp, dziewczyny są po prostu nie do opisania, Łotyszki to typowe skandynawki, w życiu nie widziałem takich dziewczyn (chociaż w Polsce też nie jest źle), a porównanie mam też do Anglii. Dodatkowo duży odsetek mieszkańców to rosjanie, a ruskie dziewczyny są bardzo kontaktowe że tak powiem;) Ludzie albo mają tam full kasy, albo są biedni. Ci bogaci żyją na pokaz, na ulicach najnowsze samochody niespotykane raczej na ulicach w Polsce. Kluby bardzo fajne, ja chodziłem częśto do klubu Essential (www.essential.lv), ceny tam sporawe, ale klub 1sza klasa. Klimat raczej chłodny, ale w maju/czerwcu jest ok. Podsumowując Ryga to bardzo piękne dziewczyny, wódka tańsza niż w Polsce i...
Źródło: lubforum.pl/index.php?showtopic=4157


Temat: Rasizm, Ksenofobia, Homofobia, Antysemityzm i inne-dlaczego?
Ryzyko istnieje zawsze, takie są prawa natury, ale na szczęście nie na wszystko nie mamy wpływu, jak np. Syn kiedys przyjdzie z ruską dziewczyną, to można kupić Shoutguna i po kłopocie a później syna się wydziedzicza, rozwód z żoną(że Ruskoluba urodziła, to napewno nie moje geny) i gitara
Źródło: transformery.pl/forum/viewtopic.php?t=1134


Temat: Lan 18+
@Owi -> ale jak na ruskie dziewczyny - są naprawdę ładne...
Źródło: gamingcrew.pl/forum/index.php?showtopic=4872


Temat: Shella Shymatan - Szelkowa rodzinka i przyjaciele
...w wieku czterech miesięcy zaczyna czytać. Tabliczkę mnożenia opanowują około piątego miesiąca. Większość półrocznych czarnych ma już swój własny komplet kluczy do domu (co w Poznaniu udowodnił Dargas, skradając się na ring do dziewczyn ). Ruskie zmywają po sobie miski i raz w tygodniu odkurzają podłogi. Cóż począć - mój Szelek jest inny. I jest mój Panie Krzysiu, zapomniałeś jeszcze o nauce języków obcych... Moje ruskie dziewczyny opanowały język szkocki dość późno, bo w wieku około roku. Dzięki temu grzywa i broda Ryśki mają się już znakomicie, a Lalkowe włosy też odrastają. Martin hmmmm ...no cóż, do dziś się nie nauczył. Porozumiewają się z rudą Zochą na migi, bo ona po rusku też ani w ząb. Za długo by opowiadać jak te rozmowy wyglądają Miałeś okazję się przekonać w Poznaniu co Martin potrafi, wiec nie martw się, nie jesteś...
Źródło: czernysz.net/forum/viewtopic.php?t=1604