Dobry Nauczyciel — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

photo

Echo Dnia
AKTUALNOŚCI
16 stycznia 2008 - 10:30

Radom > Kiedy pojedziemy nowym autobusem?

W przetargu na obsługę linii miejskich w Radomiu nowoczesnymi autobusami wpłynął protest. Wydłuży to nieco całą procedurę przed oficjalnym ogłoszeniem zwycięzcy.

Przypomnijmy, że najkorzystniejszą ofertę w przetargu na obsługę linii komunikacji miejskiej złożyła firma International Transport Spedition z Radomia. Konkurenta miała tylko jednego. Było to Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji z Radomia.
Do północy z poniedziałku na wtorek przegrany przewoźnik miał prawo złożyć protest. Zrobił to w ostatniej chwili, więc teraz miasto musi sprawdzić zasadność tego odwołania. Później całą dokumentację będzie kontrolować prezes Urzędu Zamówień Publicznych. Dopiero po podpisaniu umowy z przewoźnikiem dowiemy się, jakiej marki pojazdy zamierza on sprowadzić do Radomia.

Przypomnijmy, że przetarg na obsługę kilku linii wiąże się z koniecznością zakupu przez zwycięzcę 26 niskopodłogowych autobusów z klimatyzacją, monitoringiem i głosowymi zapowiedziami przystanków. Wyjadą na trasy 1 sierpnia.

Biorąc pod uwagę sytuację w MPK oraz fakt złożenia odwołania, samo nasuwa się na myśl :"Tonący brzytwy się chwyta"


Echo Dnia
AKTUALNOŚCI
16 stycznia 2008 - 10:30

Radom > Kiedy pojedziemy nowym autobusem?

W przetargu na obsługę linii miejskich w Radomiu nowoczesnymi autobusami wpłynął protest. Wydłuży to nieco całą procedurę przed oficjalnym ogłoszeniem zwycięzcy.

Przypomnijmy, że najkorzystniejszą ofertę w przetargu na obsługę linii komunikacji miejskiej złożyła firma International Transport Spedition z Radomia. Konkurenta miała tylko jednego. Było to Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji z Radomia.
Do północy z poniedziałku na wtorek przegrany przewoźnik miał prawo złożyć protest. Zrobił to w ostatniej chwili, więc teraz miasto musi sprawdzić zasadność tego odwołania. Później całą dokumentację będzie kontrolować prezes Urzędu Zamówień Publicznych. Dopiero po podpisaniu umowy z przewoźnikiem dowiemy się, jakiej marki pojazdy zamierza on sprowadzić do Radomia.

Przypomnijmy, że przetarg na obsługę kilku linii wiąże się z koniecznością zakupu przez zwycięzcę 26 niskopodłogowych autobusów z klimatyzacją, monitoringiem i głosowymi zapowiedziami przystanków. Wyjadą na trasy 1 sierpnia.

Biorąc pod uwagę sytuację w MPK oraz fakt złożenia odwołania, samo nasuwa się na myśl :"Tonący brzytwy się chwyta"



Protest w sprawie przetargu został odrzucony




Nowoczesne wozy będą po wakacjach

Nowe autobusy wyjadą na radomskie ulice po wakacjach. Nie powinno być żadnych opóźnień, bo przetarg przeprowadzono zgodnie z wszystkimi wymogami.

Przetarg na obsługę linii miejskich aż 26 nowoczesnymi pojazdami wygrała firma International Transport Spedition. Jej konkurent, czyli Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Radomiu, złożył jednak protest. Po analizie został on odrzucony, ale prawidłowość przeprowadzenia przetargu i wyboru zwycięzcy musiał sprawdzić jeszcze Urząd Zamówień Publicznych.

WSZYSTKO W PORZĄDKU

- W piątek po południu dostaliśmy faksem informację, że wszystko jest w porządku. Czekamy teraz jeszcze na oficjalne pismo i już będziemy mogli zaprosić zwycięzcę do podpisania umowy - powiedział nam wczoraj Marek Michałek, zastępca dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu.

WOZY BĘDĄ Z KLIMATYZACJĄ

Jak już informowaliśmy, nowe autobusy mają być niskopodłogowe, z klimatyzacją, monitoringiem i głosowymi zapowiedziami kolejnych przystanków. Będą to pojazdy fabrycznie nowe, wyprodukowane w tym roku. Robert Rybski, dyrektor do spraw przewozów w firmie International Transport Spedition zapowiedział, że ujawni ich markę po podpisaniu umowy.

/ZAM/




czekamy czekamy


Prawdopodobnie ITS wybierze MANy, bo większość taboru mają właśnie od nich w Wawie i Radomiu.

I kto mial racje:P? Za www.komunikacja.radom.pl

Firma ITS kupi do Radomia Solarisy Urbino 12
Marka nowych autobusów, którymi będziemy jeździć od sierpnia tego roku, nie jest już tajemnicą. 28 lutego Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji podpisał umowę z firmą International Transport Spedition na obsługę linii miejskich. W każdy dzień powszedni będzie kursować 26 wyprodukowanych w bieżącym roku autobusów solowych. Zgodnie z zapowiedziami, ITS zaraz po podpisaniu umowy zdradził, jakie wozy zamierza kupić. Pogłoski o tym, że będą to akurat Solarisy Urbino 12, okazały się jak najbardziej prawdziwe. Tę informację podajemy już oficjalnie, bowiem przewoźnik tego samego dnia podpisał także umowę z firmą Solaris Bus&Coach z Bolechowa koło Poznania. Jak się dowiedzieliśmy, oferta tego producenta okazała się najbardziej atrakcyjna. ITS od dawna był związany z firmą MAN, lecz nowych pojazdów na pewno nie będzie serwisował u konkurencji. Kupno autobusów jest bowiem związane również z autoryzacją producenta na serwis. Solarisy będą oczywiście niskopodłogowe. Będą miały głosowe i wizualne zapowiedzi kolejnych przystanków, monitoring i klimatyzację całego wnętrza. Istotne zmiany zobaczymy również na zewnątrz. Nowe wozy nie będą już biało-niebieskie. Będą miały malowanie miejskie, czyli biel z czerwonymi pasami. Wyświetlacze będą diodowe, koloru pomarańczowego. Na szybach nie będzie żadnych reklam, nawet wykonanych z folii OWV, ponieważ nie pozwala na to umowa. Przewoźnik zamierza sprowadzić 27 pojazdów w lipcu, żeby od 1 sierpnia już zacząć wozić nimi pasażerów. Za każdy wykonany wozokilometr będzie dostawał 4,58 złotego netto. Cały 10-letni kontrakt opiewa aż na 78.899.660 złotych brutto. Obecnie trwają ustalenia, jakie numery taborowe dostaną nowe autobusy. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika jednak, że prawdopodobnie będą one trzycyfrowe, zaczynające się od 1, na przykład 100-126 lub 101-127.

http://www.komunikacja.ra...tent,15.html#42

Willi Betz (ur. 1928), niemiecki przedsiębiorca, założyciel znanej firmy przewozowej.

W 1945, zaraz po zakończeniu II wojny światowej, nastolatek Betz otworzył firmę transportową, wykorzystując zdemobilizowane pojazdy wojskowe. Firma obecnie używa nazwy Internationale Spedition Willi Betz GmbH & Co. KG i ma siedzibę w Reutlingen, znana jest szerokim odbiorcom pod popularnym skrótem Willi Betz.

Od lat 60. firma specjalizuje się w dostawach do Azji, na Półwysep Arabski i Bliski Wschód. Gdy zamknięto Kanał Sueski, w 1967 pierwsza ciężarówka Willi Betz dotarła do Pakistanu. Betz posiada kilkanaście tysięcy ciężarówek-chłodni i plandek marki Renault i Mercedes-Benz, które jeżdżą na trasach z Niemiec do Rosji, Białorusi, Kazachstanu, Kirgistanu, Azerbejdżanu, Gruzji, Iranu, Uzbekistanu, Turcji i innych krajów. Dla zmniejszenia kosztów większość samochodów zarejestrowanych jest na Białorusi, w Azerbejdżanie, i w Bułgarii (w Bułgarii Betz wykupił tamtejszego przewoźnika SOMAT i jego bazy zamienił w bezpieczne przystanki dla swoich TIRów jadących na Bliski Wschód).

O liczbie frachtów tej firmy może świadczyć fakt, iż ma ona własne terminale rzeczne oraz barki, którymi dla usprawnienia transportu wozi całe swoje ciężarówki rzekami z Niemiec do Bułgarii i na odwrót - liczba pojazdów firmy jadących w tych kierunkach jest każdego dnia tak duża, że można nimi wypełnić całe barki.

Betz posiada wiele placówek w całej Euroazji, m.in. w Moskwie, Teheranie, Warszawie, Paryżu i Madrycie. http://www.picturepush.com/public/145869